PracaGrupypl.praca.dyskusjeudzielanie korepetycji a CV › Re: udzielanie korepetycji a CV
  • Data: 2004-09-29 23:22:47
    Temat: Re: udzielanie korepetycji a CV
    Od: gromax <g...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cOOba napisał (wto 28. września 2004 16:36):

    > Użytkownik "apstynent" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak też przypuszczałem. :|
    > Ta odpowiedź jedynie upewniła mnie w tym przekonaniu.
    > Niemniej oczywiście za odpowiedź i radę serdecznie dziękuję.
    >
    > cOOba

    a ja się z targumentacją do końca nie zgodzę. dlaczego?
    1. wykonujesz pracę, czyli np. nabierasz doświadczenia w pozyskiwaniu
    klientów, poznajesz sposoby przekazywania wiedzy potrzebnej klientowi itp
    2. jest to praca może mało rozwojowa, chociaż z drugiej strony jak masz
    zamiar być np. adminem to masz mocny argument że będziesz potrafił nauczyć
    każdego w firmie, np. obsługi komputera, przekazać wiedzę informatyczną
    potrzebną na jakimś stanowisku, dajmy na to magazyniera który musi obsłużyć
    czytnik kodów kreskowych (a ktoś musi tego nauczyć)
    3. zawsze lepiej jest napisać, że się robiło COŚ niż że się nie robiło NIC