PracaGrupypl.praca.dyskusjeudzielanie korepetycji a CV › Re: udzielanie korepetycji a CV
  • Data: 2004-09-28 14:41:29
    Temat: Re: udzielanie korepetycji a CV
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cOOba w news:cjaens$riu$1@news.onet.pl napisał(a):

    > udzielaniem korepetycji z inf. (mówiąc nieskromnie znam się na tym ;) )

    Uważaj z takimi stwierdzeniami. Ja po przeczytaniu czegoś takiego od razu
    zapałałem przeogromną chęcią przyjrzenia się Twojemu nagłówkowi (taki
    szybki sposób weryfikacji przynajmniej części wiedzy użytkownika) i... nie
    widzę deklaracji kodowania ;-) No chyba, że coś przeoczyłem, ale to nie ja
    twierdzę, że się na tym znam ;-)

    pozdrawiam
    Greg