PracaGrupypl.praca.dyskusje[troche OT] refleksje o nas › Re: [troche OT] refleksje o nas
  • Data: 2005-11-03 16:42:23
    Temat: Re: [troche OT] refleksje o nas
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 3 Nov 2005 13:36:34 +0100, na pl.praca.dyskusje, Immona napisał(a):

    > Kiedy znajdujesz sie w otoczeniu bedacym w stanie balaganu, rozkladu i
    > niekompetencji, pozbawionym bodzcow motywacyjnych i jest to "otoczenie" tak
    > duze, ze samodzielnie nic w tym nie zmienisz - to niezaleznie od tego, jakim
    > jestes czlowiekiem, zaczynasz tym nasiakac, tracisz motywacje, zaczynasz
    > olewac.

    Hmm... faktycznie, nie spojrzalem na to z tej strony. Ale czy to znaczy, ze
    nic nie da sie zrobic i taki stan bedzie sie utrzymywac? Przeciez to jakis
    koszmar...
    I oni potem staja murem razem i krzycza, ze male zarobki, ze zle w ich
    instytucjach...
    O! jeszcze nauczyciele mi sie przypominaja - krzycza glosno zawsze, ze malo
    zarabiaja. Ale na polowie zajec bylo tylko "panstwo sobie otworza
    podrecznik na stronie XYZ, za tydzien egzamin". Niesmiertelna kawa w lapke
    i wsio cos tam sobie skrobac w dzienniku, albo jakies kolorowe pismo.
    Oczywiscie nie wszyscy - ale wiekszosc.
    Ale o podwyzke, to wszyscy pobiegna pikietowac.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl