PracaGrupypl.praca.dyskusje[troche OT] refleksje o nas › Re: [troche OT] refleksje o nas
  • Data: 2005-11-03 12:36:34
    Temat: Re: [troche OT] refleksje o nas
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:1anzac9lv3ws5.dlg@kapselek.tk...
    >Z okazji wyborow i nowego przywodztwa jakies sobie wybralismy na kolejne
    > lata nasza mnie pewna refleksja...
    >
    > Bo chocby na tej grupie duzo czytam o roznych zachowaniach i zwyczajach w
    > panstwowych zakladach i urzedach. I sam niejednokrotnie spotkalem sie z
    > wrecz absurdalnymi sytuacjami. A przeciez w ZUSie i UP i wszedzie indziej
    > pracuja normalni ludzie.

    Kiedy znajdujesz sie w otoczeniu bedacym w stanie balaganu, rozkladu i
    niekompetencji, pozbawionym bodzcow motywacyjnych i jest to "otoczenie" tak
    duze, ze samodzielnie nic w tym nie zmienisz - to niezaleznie od tego, jakim
    jestes czlowiekiem, zaczynasz tym nasiakac, tracisz motywacje, zaczynasz
    olewac. Jedynym ratunkiem jest ucieczka, ale niektorzy sa na to za leniwi
    lub wyzej cenia kawe i stabilnosc niz bycie pozytecznym i rozwijanie sie.
    Sila "przytlaczania" przez wielkie, zbiurokratyzowane, majace wiele
    bezsensow instytucje jest olbrzymia i nie sadze, ze np. ja bylabym w stanie
    dlugo sie chronic przed zepsuciem, gdyby mnie cos przymuszalo do
    pozostawania dluzej w takim miejscu.

    I.