PracaGrupypl.praca.dyskusjetesty rekrutacyjneRe: testy rekrutacyjne
    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: testy rekrutacyjne
    Date: Sun, 17 Apr 2005 21:41:38 +0200

    W wiadomości news:pu50619pmj14ql066v7lsst9hl8h5ctoll@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > Jesli ktos zachowuje sie naturalnie to narysowanie jego portretu
    > psychologicznego (pod wzgledem zawodowym) nie powinno byc trudne.
    > Trzeba jednak zwrocic uwage na to, ze kandydaci chca zdobyc prace,
    > wiec beda sie starali ukryc niektore cechy, dlatego wlasnie trzeba
    > doprowadzic do sytuacji, w ktorej pokaza sie od tej prawdziwej strony.
    Myślisz, że przeciętny rekruter umie to zrobić, czy tylko myśli, że umie?

    > Materialy sa dostepne - ilu bezrobotnych z nich korzysta? Co do
    > doradztwa i szkolen w urzedach bezrobocia (chyba najlatwiej dostepne)
    > to zawitales moze na jakies?
    Ja nie szukam pracy.

    > wtedy po tych wszystkich testach, teoriach, psychologiach itd.?
    > Pomysl o osobie aplikujacej na stanowisko PH.
    Ja myślę o osobie, która wie co i jak może zrobić HR. I nauczyła się jak mu
    dać czego chce, a w każdym razie by mu sie wydawało, że to dostał.

    > No i nie zapominajmy o najwazniejszym - kompetencjach zawodowych,
    > przeciez to umiejetnosci danego kandydata glownie swiadcza o jego
    > przydatnosci na dane stanowisko.
    Zawsze tylko tym się legitymowałem.

    Pytanie najważniejsze (dla mnie) - czy Ty uważasz że te domki z kart i inne
    zabawy a'la starszaki w przedszkolu:
    - naprawdę mają możliwości pokazania predyspozycji do zawodu lub ich braku
    - nie zawierają elementów mogących upokorzyć (czy choćby dotnąć) kandydata
    - nie mają jako jeden z celów sprawdzić jak bardzo uległy będzie pracownik?

    Jotte