PracaGrupypl.praca.dyskusjetesty do służb mundurowychRe: testy do służb mundurowych
  • Data: 2005-05-05 07:35:06
    Temat: Re: testy do służb mundurowych
    Od: "optyk" <o...@o...optyk> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam grupowiczów. Mam wyznaczony termin testów psychologicznych
    > do służby
    > mundurowej (ZK) i chce wiedzieć czy mam się tego obawiać. Może ktoś
    > przechodził takie testy więc wie jak to wygląda.... Dziękuje.

    Przechodziłem, na początku były testy logiczne, obrazkowe, skojarzeniowe
    itp.
    Później dali kilka arkuszy z ok. 1000 pytań bardziej lub mniej kretyńskich,
    oczywiście kilka razy pytanie o to samo tylko inaczej i takie tam.
    Może być pewnie też coś w stylu narysuj Pan drzewo albo dom albo coś innego.
    (Może ktoś mi powiedzieć co i w jaki sposób na tej podstawie się sprawdza?
    Kiedyś na kursie przedmałżeńskim rysowaliśmy właśnie dom i na tej podstawie
    podobno można określić osobowość czy charakter, czy ktoś jest infantylny czy
    jakiś inny, dobrze piszę?).
    No a później była rozmowa z psychologiem na temat pewnych odpowiedzi z
    testu.
    Tak mniej więcej to wyglądało w skrócie.

    > Obawiać się nie ma czego. Powiem tylko, że nie warto w tych testach
    > kłamać.
    > Odprężyc się, odpowiedzieć na wszystkie pytania szczerze.

    Prawda, prawda, poprostu odpowiadać zgodnie z prawdą/logiką/wyczuciem :)
    Dobrze jeszcze wiedziać dlaczego odpowiada się tak a nie inaczej, bo później
    w czasie rozmowy psycholog może pytać np. a dlaczego zaznaczył Pan, że boi
    sie ciemności :)

    --
    Powodzenia,
    optyk