PracaGrupypl.praca.dyskusjetesty do służb mundurowychRe: Re: testy do służb mundurowych
  • Data: 2005-05-05 19:42:37
    Temat: Re: Re: testy do służb mundurowych
    Od: "optyk" <o...@o...optyk> szukaj wiadomości tego autora

    2005-05-05 09:49:11
    Maciek Sobczyk <m...@o...pl> wrote in message
    d5civj$1ti$...@i...gazeta.pl

    > To jest wiedza tajemna, więc napiszę tylko, że masę rzeczy, łącznie
    z takimi
    > szczegółami jak skłonność do masturbacji i daty pierwszych
    przykrych
    > doświadczeń.

    A tam tajemna, pewnie na kazdych studiach psychologicznych tego ucza ;
    )
    Prosze o wiecej szczegolow. Dla scislosci, chodzilo mi o te malunki
    rozne co to trzeba namalowac, nie o testy wogole. Bo jakos nie chce
    mi sie wierzyc, ze na podstawie rysunku mozna nawet przyblizony okres
    jakichkolwiek doswiadczen okreslic. No chyba ze myle sie okrutnie :)
    --
    Pozdrawiam,
    zaintrygowany optyk