eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjetest testowaniaRe: test testowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.
    tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: test testowania
    Date: Mon, 16 Jun 2003 12:40:13 +0200
    Organization: zzz
    Lines: 18
    Message-ID: <bck6r3$2p9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bchn13$6ba$1@nemesis.news.tpi.pl> <m...@p...ninka.net>
    <bcj0pi$fvc$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: qd132.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1055760042 2857 217.99.13.132 (16 Jun 2003 10:40:42
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Jun 2003 10:40:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Noworyta News Reader/2.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:83753
    [ ukryj nagłówki ]

    Dusk\ napisał:

    > Faktycznie, po zastanowieniu się, dochodzę do wniosku, że mimo
    > oryginalności listu, ma on poważne wady. Z drugiej jednak strony ciekaw
    > byłbym reakcji na takie odmienne podejście autora, gdzie nie prezentuje
    > się właśnie korzystnie.

    Gdybym miał nie zaprezentowac się korzystnie, to dopiero bym napisał.
    Niestety nie da się go wypośrodkować w tak delikatnej materii, jak
    uczucia odbiorcy - to jest przysłowiowe drugie dno, którego odbiorca nie
    widzi, ale czuje.

    Tutaj mały przykład --> powiedzmy, że ktoś ma stare, rozdeptane i
    wypłowiałe kapcie --> obiektywnie, są stare, zniszczone, wypłowiałe itd.
    To dlaczego je nosi? --> BO JE LUBI i fakt ich obiektywnego stanu w
    ogóle do niego nie przemawia, ba, nie zauważa go!

    Flyer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1