eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjetelemarketing - motywacjaRe: telemarketing - motywacja
  • Data: 2005-11-23 12:13:42
    Temat: Re: telemarketing - motywacja
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Immona napisał(a):
    >

    > Mnie byla w stanie zmeczyc psychicznie raczej zbyt duza ilosc
    > schematycznych rozmow z rzedu. Zwykle staralam sie wyskoczyc ze skryptu
    > tak szybko, jak sie da. Najczesciej pytaniem "jak ida interesy",
    > ewentualnie z komentarzem na temat sytuacji w danej branzy, jesli sie
    > orientowalam. Kto sie pochwalil albo ponarzekal, ten zaczynal byc juz
    > zywo zainteresowany rozmowa i zaangazowany w nia, a ja mialam dane, o
    > ktore mozna bylo sie zaczepic. I w ten sposob sie nie glupialo
    > powtarzajac kilkadziesiat razy dziennie to samo. Bezwgledne stosowanie
    > szablonow spowodowaloby u mnie wlasnie frustracje na tle "jestem tylko
    > katarynka, a wiec czyms niewiele znaczacym i ktos glupszy ode mnie
    > moglby to robic tak samo dobrze". Ogolnie, Twoja interpretacja mnie
    > dziwi, poniewaz ja sama zaliczam sie do osob czerpiacych przyjemnosc z
    > "odgrywania znaczacej roli", ale manifestacja tego odbywa sie w zupelnie
    > inny sposob niz opisany przez Ciebie.
    >
    > I.
    No ale wiesz. Nie wszyscy są tacy sami. I nie twierdzę, że każda osoba,
    wykonująca telemarketing zalicza się do drugiej kategorii.


    pozdr.
    m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1