PracaGrupypl.praca.dyskusjetajne zarobkiRe: tajne zarobki
  • Data: 2006-04-25 21:12:52
    Temat: Re: tajne zarobki
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:slrne4ssa0.2lu5.proteus@ender.elsat.net.pl>
    Wojciech Bańcer <p...@p...pl> pisze:

    > Sam tytuł inżyniera IMHO niewiele znaczy. Byłoby inaczej, gdyby studia
    > inżynierskie były bardziej elitarne, niż to ma miejsce obecnie. Moim
    > zdaniem bardziej liczy się, czy ów inżynier kończył jakąś renomowaną
    > uczelnię

    Renomowaną czy nie, ale przede wszystkim taką, która_realnie_przygotowuje do
    zawodu inżyniera.
    Niestety - uczelnie w najlepszym przypadku kształcą głównie wystraszonych
    kujonów-teoretyków, którzy kompletnie nie sprawdzają się w praktyce, a w
    najgorszym przypadku pyskatych cwaniaczków-lawirantów, którzy sądzą, że już
    sam dyplom z tytułem mgr inż. jest bramką do nieba. Nic bardziej błędnego.
    Nie ma się co oszukiwać - prawdziwego zawodu inżyniera człowiek uczy się
    dopiero w pracy, w praktyce, na własnych błędach.
    Tu liczy się przede wszystkim doświadczenie, błyskotliwość i intelekt, a nie
    tylko tytuł.
    Dlatego delikatnie mówiąc bawi mnie to oburzenie (zwłaszcza absolwentów
    uczelni technicznych) "Jak to?? Inżynierowi na początek tylko 1200 zł na
    rękę?? Skandal!!" :))

    > Moim zdaniem nauka ma przyszłość. Ale nauka, a nie tytuły.

    Całkowicie się z Tobą zgadzam.

    --
    Nixe