PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy w krakowie i oklol.Re: szukam pracy w krakowie i oklol.
  • Data: 2002-07-21 23:48:30
    Temat: Re: szukam pracy w krakowie i oklol.
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pfkulikowski" <p...@p...onet.pl> skribis:

    >Użytkownik "marcin pawlaczyk" <m...@p...onet.pl> napisał w
    >wiadomości news:001301c22cd1$942c1860$82e096c3@bydgoska.krakow.
    pl...
    >Zajmuje sie pośrednictwem finansowym.
    >Mam atrakcyjny produkt bankowy - kredyt dla osób zadłuzonych w innych
    >bankach

    Zajmuje sie pośrednictwem finansowym.
    Mam atrakcyjny produkt bankowy - lokate dla osob ktorych nie
    satysfakcjonuje niewiele wyzsze od infalcji (a po odjeciu belki nawet
    nizsze) oprocentowanie w bankach.

    Po wiecej informacji zapraszam na priv.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Chcesz byc bogaty? Wolisz ciezko pracowac przez
    cale zycie, czy moze uzyc mozgu?