PracaGrupypl.praca.szukanaszukam pracy w krakowie i oklol.

  • 1. Data: 2002-07-16 14:05:10
    Temat: szukam pracy w krakowie i oklol.
    Od: m...@p...onet.pl (marcin pawlaczyk)

    Telefon:
    (012) 6374434 w.221, 0503402275
    e-mail:
    m...@p...onet.pl
    GG:1287413
    Wykształcenie:
    Średnie maturalne-obecnie student IV roku filologii polskiej U.J.
    studia zaoczne.
    Znajomość Języków obcych:
    niemiecki i rosyjski - stopień komunikatywny
    angielski - początkujący.
    Doświadczenie zawodowe:
    współpraca z gazetami: "Ziemia Wieluńska", "Życie Zatora", konferansjerka,
    promocje reklamowe, sprzedaż komputerów, prace remontowo-budowlane, barman.
    Umiejętności dodatkowe:
    obsługa komputera, internet (stałe łącze), jedenastoletnie doświadczenie
    jako kierowca, łatwość w komunikacji interpersonalnej, wysoka kultura
    osobista, adjustacja tekstów, 1 miejsce w konkursie na reklamę firmy Kamis-
    gł. nagroda.
    Zainteresowania:
    reklama, literatura, kultura, szachy, tenis, żeglarstwo(patent),
    strzelectwo, narciarstwo, turystyka górska.
    Stan zdrowia:
    bardzo dobry.
    Dyspozycyjność:

    Zajęcia na uczelni raz na 2 tygodnie w sobotę i niedzielę, poza tym w pełni
    dyspozycyjny, gotowość do pracy zmianowej i wyjazdów służbowych.

    marcin pawlaczyk

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 2. Data: 2002-07-21 21:57:16
    Temat: Re: szukam pracy w krakowie i oklol.
    Od: "pfkulikowski" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marcin pawlaczyk" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:001301c22cd1$942c1860$82e096c3@bydgoska.krakow.
    pl...
    > Telefon:
    > (012) 6374434 w.221, 0503402275
    > e-mail:
    > m...@p...onet.pl
    > GG:1287413
    Zajmuje sie pośrednictwem finansowym.
    Mam atrakcyjny produkt bankowy - kredyt dla osób zadłuzonych w innych
    bankach udzielany przez jeden ze Śląskich bankow. Kredyty gotowkowe nie są
    duże do 10.000 zł, ale z gwarancją że kredytobiorca nie zostanie sprawdzony
    w żadnej kartotece bankowej. Przykładowo małzeństwo z dwoma dochodami
    łacznie ok. 1500 zł netto - może starac sie o kredyt w wysokosci 5000 zł.
    Osoby które zdecydują sie na wspólpracę nie ponoszą żadnych kosztów,
    zapewniam szkolenie. Warunkiem jest posiadanie telefonu, dobrze jest mieć
    samochod. Proponuje od 2 do 3 % prowizji od udzielonego kredytu. Sprawa
    jest prosta. Żeby nie bylo niejasności mój procent wynegocjowany z bankiem
    jest ciut wyzszy. Zarabia osoba która pisze kredyt, zarabiam ja
    Jak sie dobrze postarasz nigdy juz nie wrocisz na budowe.. Osobiscie sie o
    tym przekonalem sredni zarobek 5000 zł i to bez zbytniego wysilku. Dajesz
    ogloszenie w gazecie - klient dzwoni do ciebie bo to jemu zalezy na kasie
    mowisz jakie dokumenty ma przygotowac. jedziesz do niego do domu i spisujesz
    umowe. Nic go nie kasujesz, albo zwraca ci tylko za weksel. Masz 2,5 % od
    kredytu ktory przechodzi w banku, a zreguly przechodza wszystkie ktore
    spelniaja okreslone warunki.- gdyz ten bank nie sprawdza zadluzenia. Ja
    rozliczam sie z toba raz na dwa tygodnie. zawsze mozesz zadzwonic do
    kredytobiorcy czy dostal kredyt i sprawdzic czy cie nie oszukalem. to
    naprawde dobry biznes.
    Po wiecej informacji zapraszam na priv.

  • 3. Data: 2002-07-21 23:48:30
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@z.pl>

    "pfkulikowski" <p...@p...onet.pl> skribis:

> [...]
    pl...
    >Zajmuje sie pośrednictwem finansowym.
    >Mam atrakcyjny produkt bankowy - kredyt dla osób zadłuzonych w innych

    Mam atrakcyjny produkt bankowy - lokate dla osob ktorych nie
    satysfakcjonuje niewiele wyzsze od infalcji (a po odjeciu belki nawet
    nizsze) oprocentowanie w bankach.

    Po wiecej informacji zapraszam na priv.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Chcesz byc bogaty? Wolisz ciezko pracowac przez
    cale zycie, czy moze uzyc mozgu?