PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukam pracy › Re: szukam pracy
    From: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szukam pracy
    Date: Fri, 12 Apr 2002 19:30:09 +0200

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:65ca.00000c6d.3cb6e6b7@newsgate.onet.pl...
    > mam podobny problem jak wiekszosc ludzi tu piszacych. nie mam pracy i
    niemoge
    > jej znalezc. pracowalem jako programista przez prawie poltora roku. tylko
    tyle
    > niestety bo dopiero skonczylem studia. jak studiowalem mialem prace a
    zaraz po
    > studiach ja stracilem.
    > jestem osoba ambitna. nie chce pracy stalej jednolitej i monotonnej, w
    ktorej
    > stane w miejscu i przestane sie rozwijac. jestem mlody wiec jestem ambitny
> [...]

    Nie bardzo wiem, co Ci doradzic, bo nie wiem wiele o tym, jak faktycznie
    wygladaja Twoje listy.
    Ale moze skoro sluchanie "doradcow" nie pomaga, to sproboj od czasu do czasu
    napisac list bardziej szczery, a nie "taki jak nalezy". Od czasu do czasu
    napisz list, jak do kogos zyczliwego, kto chcialby sie czegos od Ciebie
    dowiedziec na Twoj temat, zamiast czytac wciaz to samo.To Cie moze wyroznic.
    Jesli moge Ci jeszcze cos doradzic, to unikaj pisania "jestem osoba
    ambitna", pisz raczej "jestem ambitny". Z tego samego powodu, przed
    wymienieniem swoich umiejetnosci napisz troche w stylu "przeprowadzilem,
    zreorganizowalem, poprawilem, wykonalem". To pokazuje, ze potrafisz ze
    swojej wiedzy z sensem korzystac.
    Ps.
    Nie wiem, czy to ma jakies znaczenie, ale jesli w cv tez robisz bledy
    ortograficzne, to to pewnie nie pomaga (nie przeszkadzaja, nie musze). Z
    zalozenia unikasz duzych liter?

    Pozdrawiam i zycze powodzenia!
    Marta