PracaGrupypl.praca.dyskusjeszkolenie Cobol ,RINF › Re: szkolenie Cobol ,RINF
    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szkolenie Cobol ,RINF
    Date: Wed, 07 Feb 2007 22:21:44 +0100

    Any User napisał(a):
    > Do mnie też się zgłosili (sami) - powiedziałem 8.000 brutto na Poznań,
    > (!), ale musiałbym podjąć pracę od początku chyba marca, co ze względu
    > na uwarunkowania rodzinne jest dla mnie przejściowo niewykonalne.
    To taka prosba (mysle ze nie tylko ode mnie) - jakbys jednak przyjal ich
    propozycje, to napisz prosze na grupie gdzie bedziesz pracowal - mysle
    ze zdrowiej bedzie i dla Ciebie i dla wiekszosci grupowiczow, jesli nie
    trafimy przypadkiem do Twojego teamu. Bo inaczej, to rekruterzy RINFu
    moga byc zdziwieni jesli przypadkiem zaprosza na rozmowe kilka osob
    czytajacych ta grupe i kazdy z nich bedzie zadawal pytanie czy czasem
    nie trafi na Ciebie;P
    --
    badzio