PracaGrupypl.praca.dyskusjesytuacja na rynku pracy - taka sobie dywagacja na luzne tematyRe: sytuacja na rynku pracy - taka sobie dywagacja na luzne tematy
  • Data: 2002-10-12 16:42:46
    Temat: Re: sytuacja na rynku pracy - taka sobie dywagacja na luzne tematy
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Darek Adamkiewicz" <d...@i...com.pl> wrote in message
    news:ao9f6p$c89$1@news.tpi.pl...

    > Obawiam sie ze w przypadku Polski zmiany na gorsze sa bardzo
    > prawdopodobne - nie tylko rynek pracy sie chwieje ale i cala gospodarka,
    > - ale rzad twierdzi inaczej... obym sie mylil.

    obys sie mylil (i ja tez)

    > Ba ze dwa lata temu moj znajomy twierdzil, ze w Polsce brakuje managerow
    > sredniego szczebla i ze zapotrzebowanie na takich bedzie roslo. Ciekawe
    > czy jest nadal o tym przekonany?

    no dwa lata remu to ja zmienialem robote i optymistycznie spogladalem na
    swiat. W tedy jak sie otwieralo dodatek do GW (kiedy ten z praca sie
    pokazywal w poniedzialek?) to az milo bylo popatrzec.

    > Najpierw trzeba to M3 miec - zdaje sie ze patrzysz z poziomu
    > Wa-wy i kilku wiekszych miast - a to tylko wycinek Polski. Mlodzi nie
    > widza perespektyw tu wiec szukaja ich gdzies indziej.
    no w zasadzie z perspektywy poki co Frankfurtu, ale nawet jesli jes to to
    mieszkanie u tesciowej, to czy lepiej je zmienic na nore w USA?

    > Obawiam sie.
    To dobrze nam wrozy pracodawcy beda zgrabnie wybierac miedzy nami jak beda
    chcieli i jaki kolwiek wiekszy sprzeciw prowadzic bedzie do komentarzy jak
    sie nie podoba to fora ze dwora (skad inad sam go pare razy zastosowalem :()

    Pozdr.
    B.