PracaGrupypl.praca.dyskusjestudentomania › Re: studentomania
  • Data: 2005-09-26 06:58:20
    Temat: Re: studentomania
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira napisał(a):

    > No zartowalam przeciez ;> BTW: w Wordzie tez jest. Tak, takie
    > 'profesjonalne' strony tez widzialam. Zgroza.

    ;] Nawet nic nie mów. Tydzień siedzę nad poprawianiem takiego g.

    > Wiesz, moja strona jeszcze 2 lata temu w ogole w ASCII byla ;>

    A stronę kya (nie wiem jak ją się odmienia :>) widziałaś?
    http://evil.pl/kya/

    > Ci co mnie prywatnie maja znac to mnie znaja, a to co sobie tam
    > robie i wieszam, to taka prywatna zabawa jest tylko. Wizytowek
    > mi nie potrzeba ;) W ZOO OnLine np. liczy sie glownie zawartosc,
    > tzn. kolekcja Trolli ;) Tak ze mowiac szczerze, akurat tutaj mi
    > na pelnym profesjonalizmie kompletnie nie zalezy.

    No w sumie racja. Ostatnio wybory, zewsząd plakaty do mnie jakimiś mordami
    wrzeszczą, to i z tym skojarzyłem taką amatorską stronę. ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl