PracaGrupypl.praca.dyskusjestudentomania › Re: studentomania
  • Data: 2005-09-26 12:10:03
    Temat: Re: studentomania
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 25 Sep 2005 14:24:40 +0200, Kira wrote:

    >Dramatyzujesz ;) Ale mnie osobiscie wkurza, ze tacy lekarze czy
    >prawnicy potrafili sie dogadac i maja stawki okreslone, nikt sie
    >nie wychyla szczegolnie, a z informatykow

    A obywatelka Grupowiczka to czasem jakich roślin ostatnio nie paliła?
    A może to z powodu tej kampanii tak coś nie tego? Albo może w ciąży
    jest i korniszonki i torta jakimiś socjalistycznymi poglądami zagryza?
    Normalnie nie poznaję koleżanki, czy to aby ta sama Kira jest? :>

> [...]
    >ktorych dokonuja lecac na oslep.
    >
    >Mi to generalnie nawet na reke bywa, bo nie przesadzajac tak
    >z 1/3 roboty, ktora mam, to jest wlasnie poprawianie po takich
    >pozal sie boze informatykach. I zwykle biore za to 5-15 razy
    >tyle, ile oni wzieli. Pretensje mam natomiast o to, ze jeden
    >z drugim pajac, ktoremu sie wydaje ze wie co robi, papra rynek
    >nie tyle pod wzgledem placy, ile zniechecajac swoim partactwem
    >klientow do inwestowania w informatyke i Internet. I potem wez
    >i tlumacz przez dwie godziny, dlaczego strona WWW stronie WWW

    No na szczęście jakieś przebłyski świadomości są, ufff. ;-)

    --
    pozdrawiam
    Bremse