PracaGrupypl.praca.dyskusje[staż] nic nie wiem › Re: [staż] nic nie wiem
  • Data: 2004-01-28 17:12:33
    Temat: Re: [staż] nic nie wiem
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lolek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bv8o5q$7gv$1@SunSITE.icm.edu.pl...
    > no cóż mamy konflikt i nie rozwiążemy go w tej dyskusji. Może
    popełniłem
    > błąd, zobaczymy.... przekonam się za 2-3 lata czy na darmo wydałem
    > pieniądze. A mieć dodatkowy papierek - nie zaszkodzi.

    TEN papierek na pewno ci nie zaszkodzi :-) Zrobienie go byłoby
    błędem gdybyś planował karierą zupełnie poza branżą IT.

    A póki co szukaj zajęcia już teraz, bo z samym "zahaczeniem" się
    może być problem borąc pod uwage stan rynku pracy. Do tego czasu
    (i potem też) zastanów się, w której galęzi informatyki czujesz się
    najlepiej. Wtedy bedziesz mógł szukać kolejnej pracy już w jakimś
    konkretnym kierunku i dalej w nim się rozwijać. Kolejne certyfikaty
    i szkolenia itp. itd. :-)

    pzdr
    Art