eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjestandardy dzialu sprzedazy vs. negocjacjeRe: standardy dzialu sprzedazy vs. negocjacje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: standardy dzialu sprzedazy vs. negocjacje
    Date: Fri, 8 Jul 2005 18:59:03 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <dambme$9v1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <dalsaj$4kj$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bax198.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1120842254 10209 83.27.187.198 (8 Jul 2005 17:04:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Jul 2005 17:04:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:154251
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    wiadomości news:dalsaj$4kj$1@inews.gazeta.pl...

    > Zastosował technikę negocjacji negatywnie wpływającą na postrzeganie
    > firmy -
    > minus.
    >

    Ja wiem czy minus...? Wyjatkowo nie lubie, jak ktos lazi za mna namolnie z
    oferta, a lubie, jak mi jakas sensowna zlozy i zostawi latwy kontakt do
    siebie mi pozostawiajac inicjatywe skontaktowania sie. Wtedy czuje, ze to
    "ja kupuje", a nie, ze "jest mi sprzedawane". Oczywiscie w wielu branzach
    zachowywanie sie sprzedawcy w ten sposob byloby zabojcze dla sprzedazy, ale
    jak klient naprawde potrzebuje produktu, wie ze to jest ten produkt majacy
    przewage nad konkurencja, a inwestycja jest na tyle duza, ze wymaga podjecia
    decyzji w spokoju, to takie postepowanie imho raczej zwieksza komfort
    klienta - o ile on nie ma problemu ze skontaktowaniem sie ze sprzedawca, jak
    juz zechce.

    I.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1