PracaGrupypl.praca.dyskusje[staż] nic nie wiemRe: [staŞ] nic nie wiem
    From: Lolek <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [staŞ] nic nie wiem
    Date: Tue, 27 Jan 2004 13:54:26 +0100

    Użytkownik Wojciech Jak˘bczyk napisał:

    > no a ty dalej nie rozumiesz...
    > informatyka to dosc szeroka dziedzina i napewno do jej podstaw nie nalezy
    > wiedza na temat sprzetu sieciowego firmy cisco. uprzedzajac - nie w tym
    > rzecz rowniez ze jest to wiedza jakoby zaawansowana. :)

    Masz racje. Tylko ze istnieje cos takiego jak "basic skills" podstawowa
    wiedza jaką każdy informatyk powinien posiadać (podstawy rutingu,
    działania sieci i protokołów sieciowych to jest podstawa), jest to
    zdefiniowane przez jakąś organizację i co roku aktualizowane. Albo się
    sam nauczy albo wyniesie to ze szkoły/studiów albo jak nie ma innej
    możliwości to trzeba pójść na dodatkowe szkolenie. Np co to za
    administrator win NT jak mu padnie router to nie będzie umiał go
    skonfigurować bo się specjalizuje w Windowsach, albo co to za
    programista który nie umie swojej aplikacji połączyć z bazą danych bo
    nie specjalizuje się w sql i w protokołach sieciowych. A nauka
    konkretnych rozwiązań technicznych na poziomie wyższym niż podstawowy i
    praca z rozbudowanymi systemami informacyjnymi/informatycznymi to
    kwestia dalszego rozwoju.