PracaGrupypl.praca.dyskusjesprzedawanie sie, zarzadzanie zasobami ludzkimi...Re: sprzedawanie sie, zarzadzanie zasobami ludzkimi...
  • Data: 2010-01-05 10:50:43
    Temat: Re: sprzedawanie sie, zarzadzanie zasobami ludzkimi...
    Od: "rasel" <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "andreas" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hht7b9$qnh$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "rasel" <r...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zawsze się ludzie sprzedawali i byli zarządzani, tylko różnie się to
    > nazywało. Niezależnie czy to jest małżeństwo, umowa-zlecenie czy
    > kontrakt menedżerski, to wystepują te same procesy.

    Wszędzie tylko poradniki jak się dobrze sprzedać, gdy ktoś nie dostał
    wymarzonej pracy to mówi mu się, że pewnie nie potrafił się sprzedać...
    Więc jesteśmy tylko towarami na targu, zasobem do zarządzania? Na
    szczęście sam sobie jestem szefem i pracownikiem i nie muszę się babrać
    w tym marketingowo-korporacyjnym g.....