PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakujaRe: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-17 06:07:21
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Piotr <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Płókarz napisał(a):

    > Nie, mówiłem bez związku z Tuskiem, tylko odnosząc się do poprzedniej
    > wypowiedzi. Ale skoro już zahaczyłeś do Tuska, to interesujące, że jak
    > jeden mąż popierają go wszystkie komuchy.

    Nie wiem czy wszystkie komuchy, podejrzewam że część z nich jest także
    elektoratem Leppera w miastach.
    A co do Kaczyńskiego - wielu osobom bardzo przeszkadza jego klerykalizm,
    natomiast Tusk jest ideologicznie neutralny. Kwaśniewski też wyczuł że
    ideologiczne skrajności, zaróno z lewej jak i prawej strony, nie są w
    Polsce mile widziane i starał się odciąć od wizerunku komucha, próbując
    stwarzyć pozory światopoglądowej neutralności. Jak widać dobrze na tym
    wyszedł bo dwie kadencje rządził..

    pozdrawiam