PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-17 07:52:19
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.syq9l3nqfrn0ri@donkichot...

    > Nie, mówiłem bez związku z Tuskiem, tylko odnosząc się do poprzedniej
    > wypowiedzi. Ale skoro już zahaczyłeś do Tuska, to interesujące, że jak
    > jeden mąż popierają go wszystkie komuchy.

    Lepper go nie popiera :) a to wiekszy komuch niz cala reszta.
    Poparcie Leppera dla Kaczora jest dla mnie wystarczajacym powodem, zeby na
    Kaczynskiego nie glosowac.

    Ja patrze na to, co ktos mowi, a nie na ideologiczne latki. Kiedys z SdPL
    wyszedl pomysl tak sensowny, ze mnie zaskoczyl. Byla to propozycja, aby
    czlowiek mogl dysponowac srodkami zgromadzonymi na II filarze jako zastawem
    bankowym za kredyt na DG. Te z ZUSu by temu nie podlegaly, dajac kazdemu co
    najmniej minimum socjalne na emeryturze, jesli by stracil te z II filaru (o
    ile wierzymy w przetrwanie ZUSu). W ten sposob bardzo by sie powiekszyla
    ilosc zwyczajnych, przecietnie sytuowanych ludzi dysponujacych czyms, pod
    zastaw czego - jako ze jest to rzecz bardzo pewna i latwa w potencjalnej
    egzekucji, gdyby tylko przepisy na to pozwalaly - moga wziac kredyt na
    zalozenie firmy. Wiadomo, jak banki boja sie dawac kredyty nowym
    przedsiebiorcom i uzyskanie kredytu na maly start-up jest obecnie prawie
    niemozliwe w sektorze bankowym, co jest jednym z najwiekszych hamulcow
    drobnej przedsiebiorczosci. Pomysl jest zreszta wziety zywcem ze Stanow,
    gdzie dobrze funkcjonuje.

    I.