PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-16 19:54:36
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16-10-2005 o 21:39:45 EL <s...@w...na.drzewo.pl> napisał:

    > Więc co to za ważne sprawy? O co tak naprawdę toczy się gra (oprócz walki
    > o stołki)?
    >
    > pozdrawiam

    Gdzieś to już kiedyś słyszałem... a raczej bez przerwy, przez ostatnie
    kilkanaście lat - zawsze, gdy ktoś spoza czerwono-rózowego salonu ma
    szansę zdobycia jakiegoś wpływu na politykę.

    "konsument gdy wie, że to jest w modzie
    rozmawia o wojnie na Wschodzie
    mówi to co słyszał w radiu i z gazety
    czy konsument to ty?"

    92,4% pań z Gdańska, ech, nie chce mi się.

    --
    Wesołe Wścieklisko - blog o głupiej nazwie.
    http://tolep.blogspot.com