PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-16 06:10:23
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: michał sałaban <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 16 Oct 2005 01:29:03 +0200, Koziorozec wrote:

    > Zdejmij te różowe okulary. A może zresztą nie...
    > Już widzę, jak tam zarabiasz pieniądze, których żaden Angol nie chce
    > wziąć, a Ty z tego opłacasz i mieszkanie, np. w GB, i żarcie, i jeszcze
    > jedziesz na Hawaje...

    ty chyba ciągle myślisz o pracy za granicą w charakterze sprzątacza,
    robotnika na budowie, opiekunki do dziecka - właśnie za pieniądze,
    których anglik nie weźmie. ale to są w blisko stu procentach pracownicy
    sezonowi, którzy do UE pojechali dorobić, żeby godnie przeżyć tutaj
    następny rok czy dwa.

    a ja mówię o tym, że na zachodzie są duuuużo lepsze warunki pracy dla
    dobrych specjalistów i duuuużo łatwiejszy start dla własnej
    działalności (czyt. mniej papierów, mniej upierdliwy urząd skarbowy,
    brak ZUS). ci zazwyczaj już nie wracają.

    > Obudź się człowieku! To nie te czasy, gdzie opowiadało się, że
    > jest taki kraj, gdzie ludzie mają jak w raju... hAmeryka...

    nigdzie nie mają jak w raju. ale tam nie muszą płacić haraczu ZUSowi,
    nie muszą utrzymywać stada rolników i górników, a kiedy już im się
    biznes rozkręci, nie muszą się obawiać że państwo zechce położyć
    łapę na ich pieniądzach - vide sprawa Kluski i podobne "przypadki".

    --
    michał sałaban -=- michal (at) salaban.info -=- jabber: e...@j...org