PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakujaRe: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-15 12:37:18
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Płókarz <op.syoqk2gpfrn0ri@donkichot> Saturday 15 of October 2005
    13:37

    > ciekawe, jak TY doszedłeś do TAK idiotycznych wniosków (mam na myśli
    > liczby).

    A skąd będą się brały pieniądze na górników, polskich, niemieckich, dzieci
    nierobów i innych leni?

    a) da nam wujek sam
    b) spadną z nieba
    c) dodrukuje się
    d) kaczyński wyłoży z własnej kieszeni
    e) dodatkowe obiciążenia dla pracodawców - a więc i dla pracujących

    Pozatym, już teraz mówi on o tym chorym ubezpieczneniu od bezrobocia - a
    raczej - o podatku za pracę.

    --
    Rafał Maj