PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakujaRe: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-14 22:59:53
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "złoty" <m...@o...TEGONIEMA.pl> napisał w wiadomości
    news:dipcgp$bh3$1@atlantis.news.tpi.pl...
    Dnia 2005-10-15 00:27 , walcząc mozolnie z klawiaturą Immona w pocie
    czoła napisał/a:

    > to ja się tak zastanawiam: ile podróż _tego_ _konkretnego_ kosmicznego
    > turysty stworzyła miejsc pracy? Może się mylę - ale wydaje mi się,że oni
    > by i tak polecieli (z nim czy bez niego) a on się załapał "przy okazji"
    > (ot - taka nowoczesna forma "zrzuty na paliwo")? :)

    Wydadza na cos te kase? Wydadza. Kupia cos produkowanego przez kogos innego.

    Podpowiem (i Tomaszowi tez): chodzi o rzecz zwana szybkoscia cyrkulacji
    pieniadza. Im szybciej dany pieniadz cyrkuluje (przechodzi z rak do rak
    bedac oplata za jakas wartosc dodana), tym wiekszy/szybszy jest jego wplyw
    na rozwoj gospodarczy. Konsumpcja jest generatorem bardzo szybkiej
    cyrkulacji.

    I.