PracaGrupypl.praca.dyskusjesfeminizowany zawodRe: sfeminizowany zawod
  • Data: 2002-12-02 12:33:35
    Temat: Re: sfeminizowany zawod
    Od: "<< Volcano >>" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marisa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:asdba4$qjc$1@korweta.task.gda.pl...
    : > No, no, no...ale pani zaczytana Cosmopolitan. ;-))
    :
    : Za wiele razy slyszalam wypowiedzi w stylu :
    : "on nie winien..." Wypowiadane przez starsze kobiety. Albo sytuacja
    : zgwalconej dziewczyny, kobiety. Przeciez to jej wina , bo zachecila. A
    : zakonnica tez? dziecko 3, 4 , 6 czy 8 lat tez?

    Nie rozumiem jak sie maja pani historie o zgwalconych kobietach do tematu o
    feminizacji niektorych zawodów.

    : W Polsce kobiety maja swoje miejsce przyznane przez nasze babki. To
    : mezczyzni uwalniaja kobiety z tych wiezow. Najprzwdopodobnie nie wszystkim
    odpowiada
    : taka sytuacja. Moze wola, zeby kobiety byly partnerkami i przyjaciolkami?
    : Babki nas tak nie widzialy.

    Pani nie ma swojego zdania i przejmuje je od swojej babci. Mogę to
    zrozumieć. Powyżej ironicznie odniosłem się do Cosmopolitan, który uwazam,
    że jest zbyt wyemancypowanym czasopismem. Te czasopismo za bardzo z kobiet
    chce zrobic mężczyzn. Moja ocena roli kobiety w społeczeństwie jest taka, że
    rolę jaka przyjemie kobieta zależy od jej cech charakteru i ambicji.