PracaGrupypl.praca.dyskusjesad pracy › Re: sad pracy
    From: "D.P." <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: sad pracy
    Date: Tue, 02 Oct 2012 12:27:00 +0200

    W dniu 2012-10-02 08:11, Emeryt pisze:
    > Użytkownik "D.P." <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ty na tej rozprawie to chyba byłeś pijany albo naćpany. Przecież sędzia Ci
    > tłumaczył co i jak, a jak nie zrozumiałeś to trzeba było sie pytać.
    > Noramlnie jest tak że od wyroku sądu mogą sie odwołać obie strony czyli
    > zarówno Ty jak i pracodawca w terminie dwóch tygodni od otrzymania
    > uzasadnienia. Jeżeli zadna strona sie nie odwoła to wyrok staje sie
    > prawomocny. To Ty masz złożyć wniosek o odpis wyroku z klauzulą, Z takim
    > wyrokiem idziesz do pracodawcy i ustalasz kiedy Ci wypłaci, jak nie będzie
> [...]

    Masz rację może byłem zakręcony bo jak się pierwszy raz jest w sądzie i
    staje przed pracodawcą którego nawet sąd nie chciał słuchać jak
    argumentował to może człowiek nie wiedzieć jak się zachować. Ale
    pomijajac, sędzia nic nie mowił ani nie wyjaśniał ale dobrze że są osoby
    ktore wiedzą jak w tej sprawie postąpić tu na grupie.
    Czyli żebym dobrze zrozumiał odczekać 2 tygodnie pojść do sądu po odpis
    i wtedy będę wiedział czy stał się prawomocny przy odbieraniu ospisu ? i
    poprosić o tą klauzulę. ? czy tak ?

    Czy mogę pracodawcę poinformować o tym za zwrotnym potwierdzeniem
    odbioru pocztą ? Czy jeżeli nie odpowie to ile mam czekać żeby móc
    sprawę zglosić do komornika ?

    Przepraszam za te pytania ale nie każdy jest prawnikiem i nie każdy
    dobrze się czuje gdy musi walczyć z nieuczciwą polityką pracodawców.

    Dzieki

    Daniel