PracaGrupypl.praca.dyskusjerynek pracy IT › Re: rynek pracy IT
    From: S <s...@o...pl>
    Subject: Re: rynek pracy IT
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Sun, 08 Jan 2006 18:06:52 +0100

    cartman wrote:
    > wg. mnie w ta, ktora najbardziej lubisz. jak bedziesz wysokiej klasy
    > specjalista to dobra prace znajdziesz napewno w kazdej z nich

    przesada! nie mówimy o wyborze między filologią a astronomią
    powiedzmy, że lubię informatykę i lubie się uczyć nowych rzeczy
    i chciałbym wiedzieć w co zainwestować swój czas by inwestycja nie była
    chybiona

    i widzę z ogłoszeń (głównie angielskich), że w jednych dziedzinach płacą
    ponad 2x więcej niż w drugich

    widzę np. że - niestety - najwięcej można zarobić na M$ - czyli .Net
    (z ogromną ulgą przyjmę jeśli ktoś udowodni, iż się mylę)

    i chyba jeśli chodzi o programistów to raczej Java (ale nie tak jak C#)

    zapraszam do (konstruktywnej) dyskusji :)