PracaGrupypl.praca.dyskusjerynek pracy IT › Re: rynek pracy IT
  • Data: 2006-01-07 17:05:03
    Temat: Re: rynek pracy IT
    Od: Paweł Goleń <p...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr wrote:
    > A z tego co widzę wśród znajomych
    > informatyków to tendencja jest raczej odwrotna, tzn. jest ich nadmiar,
    > może z wyjątkiem wysokowykwalifikowanych programistów.

    Ja twierdzę, że wykwalifikowanych specjalistów jest niedostatek. To, że
    ktoś potrafi jak małpka powtarzać kolejne kliki zgodnie z tym, co ma
    zapisane w stworzonej przez kogoś procedurze, nie znaczy, że jest
    specjalistą informatykiem. Tylko niestety jeszcze nie wszyscy pracodawcy
    pojęli tę drobną różnicę.

    --
    Paweł Goleń
    mailto:p...@k...onet.pl