PracaGrupypl.praca.dyskusjerozważania/narzekania programisty JEE na temat rozwoju.....Re: rozważania/narzekania programisty JEE na temat rozwoju.....
  • Data: 2007-09-24 00:09:04
    Temat: Re: rozważania/narzekania programisty JEE na temat rozwoju.....
    Od: ADi <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Wrz, 00:41, Any User <t...@t...pl> wrote:

    > 4. Mój problem z Javą/.NET nie polega absolutnie na braku znajomości
    > technik pisania kodu (gdyż tych zdążyłem się już dawno nauczyć), ani też
    > na braku możliwości zrozumienia gotowego kodu, ale zwyczajnie na zbyt
    > dużej komplikacji środowisk, dla których się ten kod pisze.
    > W przypadku PHP mamy kilka możliwych "targetów" (konsola, www i jeszcze
    > cośtam na upartego), zestaw podstawowych funkcji, oraz w miarę
    > homogeniczny zbiór rozszerzeń ze spójną dokumentacją.
    > W przypadku Javy mamy dziesiątki (jeśli nie setki) modeli uruchamiania
> [...]

    No, widze ze powoli zaczynasz rozumiec, ze to nie jezyk jest
    "bariera", tylko to CO i JAK sie w nim chce napisac... Bardzo dobrze.
    Teraz tylko musisz sobie wyobrazic, ze w PHP tez mozna pisac super-
    hiper-aplikacje, uzywajac przy tym rozszerzen, o ktorych Ci sie nie
    snilo, ale oczywiscie nie da sie np. napisac aplikacji dzialajacej na
    komorce, w przeciwienswie do Javy - nijak sie to ma do owej "bariery",
    po prostu zupenie inne przeznaczenie jezyka. Sam zreszta w koncu
    przyznales, ze "bariera wejscia" dla Ciebie byly "skomplikowane
    srodowiska", a nie same jezyki... no to wybacz, ale to sa zupelnie
    dwie rozne sprawy.

    Pozdrawiam,

    --
    ADi