PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: 20zl dla kandydata za minute rozmowy kwalifikacyjnej

  • 1. Data: 2007-03-19 17:37:03
    Temat: Re: 20zl dla kandydata za minute rozmowy kwalifikacyjnej
    Od: "Bart Ogryczak" <B...@g...com>

    On Mar 19, 4:06 pm, Any User <z...@u...pl> wrote:

    > Kolejny przykład psucia rynku... Już ostatnio pisałem na swoim blogu
    > (adres w stopce) o psuciu rynku przez pewną amerykańską firmę, ale to
    > jest już po prostu przegięcie...

    Psuja rynek, to "managerowie" nie odrózniajacy zmywania garów w
    pizzerii od pracy analityka w firmie software'owej.

  • 2. Data: 2007-03-19 18:57:07
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Bart Ogryczak napisał(a):

    > Psuja rynek, to "managerowie" nie odrózniajacy zmywania garów w
    > pizzerii od pracy analityka w firmie software'owej.

    a jakaś jest ?

  • 3. Data: 2007-03-19 19:58:41
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Mar 2007 19:57:07 +0100, Tomek <t...@v...pl> wklepał(-a):

    >a jakaś jest ?

    Ten drugi myje tylko swoje naczynia po posiłku w firmowej kuchni.

  • 4. Data: 2007-03-20 11:11:40
    Od: "Bart Ogryczak" <B...@g...com>

    On Mar 19, 7:57 pm, Tomek <t...@v...pl> wrote:

    > a jakaś jest ?

    Owszem. Softwarem sie nie najesz. :-P

  • 5. Data: 2007-03-20 11:51:21
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Bart Ogryczak napisał(a):

    > Owszem. Softwarem sie nie najesz. :-P

    umytymi garami tez nie, chyba ze ktoś przed myciem lubi se po wylizywać
    to co zostało.

  • 6. Data: 2007-03-21 17:00:48
    Od: "Bart Ogryczak" <B...@g...com>

    On Mar 20, 12:51 pm, Tomek <t...@v...pl> wrote:

    > umytymi garami tez nie, chyba ze ktoś przed myciem lubi se po wylizywać
    > to co zostało.

    A, no to faktycznie bez róznicy... ;-)