PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa telefoniczna z Motorola (krakow) › Re: rozmowa telefoniczna z Motorola (krakow)
    From: karol kluska <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rozmowa telefoniczna z Motorola (krakow)
    Date: Wed, 02 Feb 2005 19:12:09 +0100
    Sender: a...@o...pl@host-ip218-244.crowley.pl

    On Wed, 2 Feb 2005 18:13:54 +0100, "tomek" <t...@w...pl> wrote:

    >moglbys napisac cos wiecej o samej rozmowie - z jakiego jezyka te pytania,
    >jakiego typu, jak wygladal test z angielskiego, itp. ?

    hm... no - pytan to ja nikomu podawac nie bede... ale byly to proste
    pytania z C... hm... no... takie w sumie moze srednio proste... typu?
    hm... no - krotkie, konkretne - dobre bylo to, ze ten pan z ktorym
    rozmawialem wiedzial o co mnie pyta - potrafil zadac pytania
    naprowadzajace i tak dalej... bardzo pozytywnie odebralem ten
    tescik...

    co do angielskiego - no to akurat moja bardzo silna strona i on pewnie
    zdawal sobie z tego sprawe - krotko jakas tam historie odpowiedzialem
    - i tyle...

    powiem tak - jak to ktos niedawno napisal - to nie jest egzamin, gdzie
    wystarczy go zdac pozytywnie - to raczej konkurs, gdzie mozesz tylko
    wygrac lub przegrac - za drugie miejsce nie ma nawet nagrody
    pocieszenia... ja odebralem ta rozmowe bardzo pozytywnie i jestem
    nastawiony optymistycznie - no ale co ja tam wiem?