eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjerozliczenie umowy zleceniaRe: rozliczenie umowy zlecenia
  • Data: 2004-09-17 14:43:38
    Temat: Re: rozliczenie umowy zlecenia
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 16 Sep 2004 21:09:13 +0000 (UTC), "Artur R. Czechowski"
    <a...@h...pl> wrote:

    >IMO w przypadku rozliczeń bezgotówkowych rachunek jako taki nie jest
    >potrzebny. Jest umowa, w której określono wielkość wypłaty, termin i sposób jej
    >przekazania oraz jest protokół odbioru, w którym zleceniodawca potwierdza
    >wykonanie zlecenia. To wystarczy.
    A jak umowa jest na dlugi okres i placone jest co miesiac, to jaki
    dokument ksiegowy bedzie widnial u zleceniodawcy? Ksero umowy co
    miesiac? Rachunek musi byc, jest na nim kwota brutto, netto, zusy,
    usy. Jak placone jest przelewem to pola "kwote ... otrzymalem" sie nie
    wypelnia a zleceniodawca sobie zaznaczy w tym miejscu to co bedzie
    potrzebowal. Np. "przelano na konto dnia ...".

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?
    http://www.nadmorze.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1