eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjerozliczenie umowy zleceniaRe: rozliczenie umowy zlecenia
  • Data: 2004-09-16 21:09:13
    Temat: Re: rozliczenie umowy zlecenia
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2004-09-16, BbT <m...@z...one.pl> wrote:
    > Chyba troche zmeczony juz jestem, bo nie do konca rozumiem. Jak w takim
    > razie powinien wygladac rachunek wystawiany zleceniodawcy w przypadku
    > rozliczenia bezgotowkowego?
    IMO w przypadku rozliczeń bezgotówkowych rachunek jako taki nie jest
    potrzebny. Jest umowa, w której określono wielkość wypłaty, termin i sposób jej
    przekazania oraz jest protokół odbioru, w którym zleceniodawca potwierdza
    wykonanie zlecenia. To wystarczy.

    Ah, oczywiście w umowie powinien być punkt mówiący, że zleceniodawca płaci
    zleceniobioracy w terminie X dni od daty odebrania zlecenia. Jeżeli
    przypadkiem jest, że jest to "od daty wystawienia rachunku", no to wtedy
    baz rachunku się nie obejdzie. Proponuję wtedy wziąć ten sam wzór, co przy
    rozliczeniach gotówkowych i nie podpisywać pola o otrzymaniu gotówki. Ew.
    można poczynić adnotację (parafowaną przez obie strony), że kwota zostanie
    przekazana przelewem.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    http://blabluga.hell.pl/ksionszki/ - uaktualniane: 2004.09.16

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1