PracaGrupypl.praca.dyskusjerezygnacja ze stażu absolwenckiego? › Re: rezygnacja ze stażu absolwenckiego?
  • Data: 2004-03-06 11:57:56
    Temat: Re: rezygnacja ze stażu absolwenckiego?
    Od: "MarcinW" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    aktualnie tez jestem an stazu.. i ciesze sie, ze to szybko sie skonczy (z
    mojej inicjatywy)...nie bede sie rozpisywal ale powiem tyle ...ze stazysci
    sa jak podludzie, tania sila robocza, itp...i za marne 470PLN nie dam sie
    ponizac jakiemus burakowi ze srednim doswiadczeniem(mam na mysli prezesa
    firmy i innych pracownikow)...dlatego ja bede rezygnowal (nareszcie
    znalazlem PRAWDZIWA PRACE) a jedyna konsekwencja mojej rezygnacji bedzie
    pokrycie kosztow badan lekarskich! I TYLKO tyle!
    pozdrawiam i zycze sukcesow w pracy zawodowej :)