PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: rekrutacja i praca w Volantis Systems w Krakowie › Re: rekrutacja i praca w Volantis Systems w Krakowie
    From: "Immona" <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rekrutacja i praca w Volantis Systems w Krakowie
    Date: Sat, 18 Mar 2006 04:56:48 +0100

    suflet napisal:

    >Tak sie zlozylo ze pracuje obecnie wlasnie w Volantisie i za kilka dni bedzie
    >juz miesiac odkad rozpoczalem przygode z ta jeszcze niezbyt znana w Polsce
    >firma. Jak narazie jestem bardzo mile zaskoczony, no może to ze dopiero teraz
    >wstawili lodowke, zmywarke i mikrofale jest pewnym niedaciagnieciem ;-))))
    >ale
    >pozatym wszystko jest jak najbardziej na miejscu.

    Niedociagnieciem jest jeszcze to, ze albo nie stac ich na marketingowca, ktory
    umie pisac, albo misje te powierzaja osobie innego zawodu ;)

    >Jesli chodzi o atmosfere
    >pracy to jest bardzo korzystna.

    Tzn, ktos odnosi z niej korzysci? :D
    Atmosfera moze byc mila, przyjemna, sympatyczna, ale korzystna chyba tylko w
    wypowiedziach marketoidalnych.

    >Mowi tutaj o tym dlatego ze w przeciwienstwie
    >do wielkich koncernow typu Motorola, Siemens gdzie pracownicy sa trybikami w
    >wielkiej maszynie tutaj nie czuje sie tego a przynajmniej ja odnioslem takie
    >wrazenie.

    Bo nie ma tej wielkiej maszyny, ktora bys mogl poczuc? ;)

    >Z tego
    >co
    >wiem to teraz trwa rekrutacja wiec jak najbardziej zachecam do wyslania CV!!!
    >
    >http://www.pracuj.pl/OfertyPracy/S earchResults.aspx?
    KeyWords=volantis&CategoryId=-1&Reg ionId=-1

    Ludzie. Rozumiem, ze jestescie zdesperowani, ale nie kompromitujcie sie. Albo
    ktos opowiada szczerze, ze mu sie podoba, tak, ze to brzmi wiarygodnie i
    naturalnie, albo przychodzi jawnie marketoid z uprzejmym zaproszeniem dla
    ludzi czytajacych grupe, aby sie zainteresowali.

    NMSP :)

    I.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl