PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: rekrutacja i praca w Volantis Systems w Krakowie › Re: rekrutacja i praca w Volantis Systems w Krakowie
  • Data: 2006-03-22 22:09:49
    Temat: Re: rekrutacja i praca w Volantis Systems w Krakowie
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    ktos napisal:
    >No nie rob analfabetow XXI wieku z przedmowcow.
    >Przeciez on to pisze po to aby zachecic ludzi do pracy u nich.
    >Wyobrazasz sobie developera, ktory ma klopoty ze zrozumieniem tego
    >tekstu a mialby wspolpracowac z ludzmi z Londynu?
    >Zreszta niezaleznie od miejsca pracy to i tak kazdy programista
    >przynajmniej biernie zna/powinien znac angielski.

    Na tej grupie nie siedza tylko programisci. A uwazam, ze nie-programista tez
    ma prawo chciec wiedziec, jak sie rozwija watek. Zwracanie sie do okreslonej
    grupy w sposob "nie obchodzi mnie, czy dla reszty bedzie to zrozumiale" jest
    nieuprzejme w tego typu publicznym miejscu i tyle.

    A niezaleznie od tego - sorry, to jest polski Usenet i tu sie mowi po polsku.
    Dla tych, ktorzy chca newsow po angielsku, jest bardzo rozlegly anglojezyczny
    Usenet. Idac na newsy narodowe nalezy uszanowac ich lokalnosc. Jesli ktos nie
    znajacy polskiego koniecznie potrzebuje sie tu cos zapytac, to przejdzie, ale
    jesli firma, ktora jest w Polsce i ktora niewatpliwie stac na tlumacza olewa
    te czesc netetykiety, to mi sie to nie podoba i wyrazilam to.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl