-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.icp.pl!news.icp.pl!not-for-
mail
From: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: Re: reklama plusa
Date: Sun, 1 May 2005 02:43:52 +0200
Organization: ICP News Server
Lines: 40
Message-ID: <d518mq$6v9$1@opal.icpnet.pl>
References: <d50tg6$o9c$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: c43-74.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: opal.icpnet.pl 1114908186 7145 62.21.43.74 (1 May 2005 00:43:06 GMT)
X-Complaints-To: u...@o...icpnet.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 1 May 2005 00:43:06 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1478
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1478
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:148547
[ ukryj nagłówki ]Właśnie skończyłem parę dni pisać artykuł na temat tej kampanii, więc...
jestem na bieżąco :-)))
Użytkownik "Jotte" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
news:d50tg6$o9c$1@news.dialog.net.pl...
> Niech mi ktoś wytłumaczy, proszę, jaki jest przewodni motyw, grupa
docelowa,
> idea odbywającej się od jakiegoś czasu reklamy plus gsm? Przyznam, że jako
> zwolennikowi dowcipu pure nonsens'owego bardzo mi się ona podoba (choć
> jestem użytkownikiem innej sieci i to się nie zmieni).
Własnie o to chodzi. O wywołanie wrażenia, że PLUS jest fajną siecią, która
potrafi śmiać się sama z siebie (bo te reklamy są w sumie parodią reklam).
Jest to IMVHO kampania wizerunkowa, skierowana do osób raczej
inteligentnych.
> Czy to reklama skierowana do takich jak ja (czyżby było nas tak wielu?),
czy
> pomysł jest inny? Jaki jest Waszym zdaniem zamysł tej z pewnością nie
taniej
> i nie przypadkowej kampanii reklamowej? Budowanie świadomości firmy przez
> porażenie absurdem?
Skoro Cię to zastanawia - to zapewne jest to kampania skierowana do Ciebie
:-)
Ale z tym "porażaniem absurdem" to bym nie przesadzał... Raczej chodzi o
ukazanie, że "inne" reklamy są bełkotem, poprzez podniesienie bełkotu
reklamowego do poziomu "sztuki". Stąd też zatrudnienie kabaretu MUMIO - bo
pomyśl, jaki inny rodzaj produktu mógłby reklamować kabaret? Tak, żeby ktoś
uwierzył...
--
Pozdrawiam - Maciej Ślużyński
Skąd to wiem? Z mojej książki!
http://helion.pl/ksiazki/marpbm.htm
nakład chwilowo wyczerpany :-)))
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-25 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-25 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-25 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-11-25 Marki => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-25 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=