eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjereklama plusaRe: reklama plusa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.icp.pl!news.icp.pl!not-for-
    mail
    From: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: reklama plusa
    Date: Sun, 1 May 2005 02:43:52 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 40
    Message-ID: <d518mq$6v9$1@opal.icpnet.pl>
    References: <d50tg6$o9c$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: c43-74.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1114908186 7145 62.21.43.74 (1 May 2005 00:43:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@o...icpnet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 May 2005 00:43:06 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1478
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1478
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:148547
    [ ukryj nagłówki ]

    Właśnie skończyłem parę dni pisać artykuł na temat tej kampanii, więc...
    jestem na bieżąco :-)))

    Użytkownik "Jotte" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:d50tg6$o9c$1@news.dialog.net.pl...

    > Niech mi ktoś wytłumaczy, proszę, jaki jest przewodni motyw, grupa
    docelowa,
    > idea odbywającej się od jakiegoś czasu reklamy plus gsm? Przyznam, że jako
    > zwolennikowi dowcipu pure nonsens'owego bardzo mi się ona podoba (choć
    > jestem użytkownikiem innej sieci i to się nie zmieni).

    Własnie o to chodzi. O wywołanie wrażenia, że PLUS jest fajną siecią, która
    potrafi śmiać się sama z siebie (bo te reklamy są w sumie parodią reklam).
    Jest to IMVHO kampania wizerunkowa, skierowana do osób raczej
    inteligentnych.

    > Czy to reklama skierowana do takich jak ja (czyżby było nas tak wielu?),
    czy
    > pomysł jest inny? Jaki jest Waszym zdaniem zamysł tej z pewnością nie
    taniej
    > i nie przypadkowej kampanii reklamowej? Budowanie świadomości firmy przez
    > porażenie absurdem?

    Skoro Cię to zastanawia - to zapewne jest to kampania skierowana do Ciebie
    :-)

    Ale z tym "porażaniem absurdem" to bym nie przesadzał... Raczej chodzi o
    ukazanie, że "inne" reklamy są bełkotem, poprzez podniesienie bełkotu
    reklamowego do poziomu "sztuki". Stąd też zatrudnienie kabaretu MUMIO - bo
    pomyśl, jaki inny rodzaj produktu mógłby reklamować kabaret? Tak, żeby ktoś
    uwierzył...


    --
    Pozdrawiam - Maciej Ślużyński
    Skąd to wiem? Z mojej książki!
    http://helion.pl/ksiazki/marpbm.htm
    nakład chwilowo wyczerpany :-)))

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1