eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjereklama plusa › Re: reklama plusa
  • Data: 2005-05-01 00:43:52
    Temat: Re: reklama plusa
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Właśnie skończyłem parę dni pisać artykuł na temat tej kampanii, więc...
    jestem na bieżąco :-)))

    Użytkownik "Jotte" <t...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:d50tg6$o9c$1@news.dialog.net.pl...

    > Niech mi ktoś wytłumaczy, proszę, jaki jest przewodni motyw, grupa
    docelowa,
    > idea odbywającej się od jakiegoś czasu reklamy plus gsm? Przyznam, że jako
    > zwolennikowi dowcipu pure nonsens'owego bardzo mi się ona podoba (choć
    > jestem użytkownikiem innej sieci i to się nie zmieni).

    Własnie o to chodzi. O wywołanie wrażenia, że PLUS jest fajną siecią, która
    potrafi śmiać się sama z siebie (bo te reklamy są w sumie parodią reklam).
    Jest to IMVHO kampania wizerunkowa, skierowana do osób raczej
    inteligentnych.

    > Czy to reklama skierowana do takich jak ja (czyżby było nas tak wielu?),
    czy
    > pomysł jest inny? Jaki jest Waszym zdaniem zamysł tej z pewnością nie
    taniej
    > i nie przypadkowej kampanii reklamowej? Budowanie świadomości firmy przez
    > porażenie absurdem?

    Skoro Cię to zastanawia - to zapewne jest to kampania skierowana do Ciebie
    :-)

    Ale z tym "porażaniem absurdem" to bym nie przesadzał... Raczej chodzi o
    ukazanie, że "inne" reklamy są bełkotem, poprzez podniesienie bełkotu
    reklamowego do poziomu "sztuki". Stąd też zatrudnienie kabaretu MUMIO - bo
    pomyśl, jaki inny rodzaj produktu mógłby reklamować kabaret? Tak, żeby ktoś
    uwierzył...


    --
    Pozdrawiam - Maciej Ślużyński
    Skąd to wiem? Z mojej książki!
    http://helion.pl/ksiazki/marpbm.htm
    nakład chwilowo wyczerpany :-)))

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1