PracaGrupypl.praca.dyskusjerejestracja w PUP a brak udokumentowanego zatrudnieniaRe: rejestracja w PUP a brak udokumentowanego zatrudnienia
  • Data: 2012-04-09 00:37:25
    Temat: Re: rejestracja w PUP a brak udokumentowanego zatrudnienia
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nadcisnieniowiec" <h...@b...com> napisał w wiadomości
    news:4f7ec572$0$1299$65785112@news.neostrada.pl...

    > Do niczego się nie przyznam, jak radzi Lukasz, będę takim
    > przekręto-kozakiem polaczkowym maczo jak Ty, bo przecież uczciwość w tym
    > kraju to frajerstwo i pedalstwo.

    Cóż, nie moje konie - nie mój wóz. Jeżeli bardzo Ci to ciąży, to przyznaj
    się do czego chcesz - poczujesz smak swej "uczciwości" zwłaszcza gdy jakiś
    urzędniczyna zechce z niej sobie zrobić pierwszy stopień do awansu. Jeżeli
    chcesz być tak bardzo uczciwy, to tej uczciwości nie relatywizuj -na
    początek trzeba było nie wchodzić w szarą strefę...