PracaGrupypl.praca.dyskusjereferencje a umowa o dzielo › Re: referencje a umowa o dzielo
  • Data: 2003-07-09 18:08:40
    Temat: Re: referencje a umowa o dzielo
    Od: "K.K." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem kazdy papier ktory dokumentuje Twoje
    doswiadczenie jest wazny.
    > Nie szkodzi wziac przeciez nic nie tracisz.

    Wlasciwie racja :)
    A czy przyszly pracodawca moze zadac okazania umowy
    jako-takiej?
    Slyszalem, ze zdarza sie iz potencjalny pracodawca dzwoni do
    poprzedniego szefa (lub kadr) i prowadzi z nim(i) rozmowy na
    temat pracownika, ale czy moze zazadac do wgladu umowwy ?

    Co tu sie oszukiwac - naczytalem sie tej grupy, i
    postanowilem zaczac zbierac udokumentowane doswiadczenie.
    W tym roku zdalem mature, zaczynam studia (informatyka
    Politechnika Krakowska), a ze chwytam sie roznych projektow
    od 2-3 lat juz jakos, ale nigdy nie bylem zatrudniony
    oficjalnie, to zaczynam sie martwic o swoje doswiadczenie :)
    (to udokumentowane rzecz jasna :) ) A ze moj obecny
    "pracodawca" jest chetny mi dac wszelkie dokumenty
    potwierdzajace moja prace o jakie tylko poprosze, to chce to
    wykorzysstac w takim stopniu w jakim sie da. Ale nie wiem o
    co prosic :) Stad moje pytanie o referencje w przypadku umow
    o dzielo, stad tez nie wiem jak sie ma sprawa w przypadku
    papierka zwanego umowa :)

    Z gory dziekuje za wszelkie sugestie,
    a Tobie Alicjo dziekuje nawet z dolu za juz udzielona mi
    odpowiedz ;)
    Karol