PracaGrupypl.praca.dyskusjeręczne CV › Re: ręczne CV
  • Data: 2003-09-05 17:09:22
    Temat: Re: ręczne CV
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bja4ue$9kc$1@news.onet.pl...

    > Myślałem, że to absurd. Może jeszcze używają bioenergoterapeutów do
    > sprawdzenia aury kandydata? Dobra aura - dobra współpraca...

    spoko, sama znam takich co przyjmuja do pracy wlasnie pod katem czy nowy
    pracownik bedzie astrologicznie zgrany z reszta zespolu i czy bedzie
    astrologicznie dopasowany do stanowiska. Jeden dopytuje sie nawet o dokladna
    date (z godzina) i miejsce urodzenia i stawia potencjalnemu pracownikowi
    horoskop.
    Wiec jak kogos odesla z rozmowy kwalifikacyjnej z kwitkiem, to niech ten
    ktos sie nie martwi- nie zawsze oznacza to ze nie mial delikwent
    kwalifikacji, moze mial zly horoskop ;))

    Znowuz w pracy u znajomego informatyka zona wlasciciela byla zafascynowana
    feng shui i przy okazji kazdej wizyty w firmie przestawiala sprzet wedle
    zasad FS. Ponoc fajnie wygladalo, jak pracownicy wlasnym cialem zaslaniali
    monitory i cala reszte sprzetu, zeby tylko zostalo po staremu ;)))

    Asiek