PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie do Was › Re: pytanie do Was
  • Data: 2004-06-12 21:52:00
    Temat: Re: pytanie do Was
    Od: vissim <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek napisał(a):

    > Uzytkownik "vissim" <v...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > informatyk to zaden zawód dzisiaj musisz byc administratorem,specjalista od
    > cisco,php,baz danych,liczy sie mistrzostwo w jednej dziedzinie -
    > "informatyków" sa tysiace...

    no wlasnie. Znam Linux(Unix), Windows, Netware i co ? Co mam jeszcze
    znac ? Sieci ? Znam. Sprzet ? Nawet dziecko zna. I tak ofert brak...

    Nie wiem dlaczego, ale pracodawcy powinni stawiac na
    kreatywnosc/odmienne(oryginalne) podejscie do niektorych
    problemow/zagadnien, nieprawdaz ? A i tak ofert brak...