PracaGrupypl.praca.dyskusje[pyt] Warto sumiennie sie uczyc/studiowac? › Re: [pyt] Warto sumiennie sie uczyc/studiowac?
    From: Any User <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [pyt] Warto sumiennie sie uczyc/studiowac?
    Date: Sun, 16 Sep 2007 12:25:12 +0200

    > Czy lepiej obrac inna strategie: studia na 3.0, byle by tylko zaliczyc,
    > a uzyskany dzieki temu czas wolny inwestowac powiedzmy w rozwoj
    > zainteresowan, czy nawet prace. Zastanawiam sie, czy gdy przyjdzie mi w
    > przyszlosci okazac dyplom, to niski wynik na nim nie bedzie
    > dyskredytujacy? Dobre oceny w indeksie na pewno przydadza sie na

    > nie wiadomo. Widzialbym siebie predzej jako zwyczajnego pracownika,
    > ktory bedzie zaczynal od najnizszych szczebli, czy jakiegos stazu. Po
    > studiach raczej nikle beda moje umiejetnosci dla pracodawcy - sporo
> [...]

    Jeśli zamierzasz piąć się uczciwie po szczeblach kariery, to w
    zupełności wystarczy Ci 3.0 - chociaż gdzieniegdzie warto jest jednak
    4/5 mieć (nie za dużo, ale tak po jednej ocenie na semestr).

    Znacznie ważniejsza od ocen jest jednak lojalność wobec pracodawcy i
    zdolność szybkiego przyswajania wiedzy dziedzinowej, związanej z
    konkretną firmą.

    Jeśli masz już upatrzoną branżę, w której chciałbyś piąć się po
    szczeblach kariery, to spróbuj już teraz załapać się w jakiejś firmie z
    tej branży na staż lub wolontariat - nauczysz się podstaw tej
    działalności, terminologii i wielu innych rzeczy, które dla docelowego
    pracodawcy będą warte znacznie więcej, niż wiedza ze studiów.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com