PracaGrupypl.praca.dyskusjepseudoinformatycyRe: pseudoinformatycy
  • Data: 2005-07-23 22:59:55
    Temat: Re: pseudoinformatycy
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Immona wrote:

    > Uzytkownik "Stanislaw Chmielarz" <s...@u...com.PL>
    > napisal w wiadomosci news:dbua5a$loo$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale to bylo programowanie. Nawet, jesli oddawaliscie to na
    > kartce, to byl to program, bo program to nie jest cos dzialajace
    > na komputerze, tylko opis algorytmu.

    To wlasnie byla informatyka bo mysmy skupiali sie na mozliwosciach
    wykonania konkretnych algorytmow przez maszyne matematyczna i
    takiej ich modyfikacji aby mogly zostac efektywnie wykonane.
    Dzisiaj nikogo nie obchodzi modyfikacja algorytmow bo bierze
    sobie np.: takie Delphi i sklada program z klockow tylko okazuje
    sie potem, ze koncowy uzytkownik ma klopoty z polapaniem sie w
    obsludze i wykonanie programu slimaczy sie niemilosiernie.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,alarmy,domofony,serwis PC,sterowniki PLC.