eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjepseudoinformatycyRe: pseudoinformatycy
  • Data: 2005-07-23 13:44:28
    Temat: Re: pseudoinformatycy
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "PPP" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:dbte00$odj$1@julia.coi.pw.edu.pl...
    >
    > Użytkownik "Tomi" <b...@s...pl> napisał w wiadomości
    > news:dbta3p$13k$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >> PPP napisał(a):
    >>> Ameryki nie odkryles. Prawda jest taka ze wysoki poziom informatyki
    >>> reprezentuja uczelnie panstwowe w duzych miastach (UW, PW, PG, PP
    >>> itd) -glownie z powodu duzej selekcji na starcie i kilka prywatnych
    >>> m.in.
    >>
    >> Ale to nie chodzi kto tam sie dostaje tylko poziom dostarczanej wiedzy
    >> i jej wartość w obecnych czasach.
    >
    > Wbrew pozorom istnieje korelacja pomiedzy poziomem nauczania, a poziomem
    > studentow. Jesli powiedzmy na dana uczelnie jest 20 chetnych na miejsce i
    > dostaja sie najlepsi to potem uczelnia moze sobie pozwolic na bardzo
    > wysoki poziom poprzeczki - czyli wykladanie zaawansowynych rzeczy na
    > zaawansowanym poziomie. A jesli szkola przyjmuje ludzi z "ulicy", ktorzy
    > nie znaja podstaw matematyki, informatyki i ogolnie malo rozgarnietych
    > (mowa glownie o tanich uczelniach prywatnych) to potem zeby nie wyrzucic
    > 90% studentow (i jakby nie patrzyc klientow ktorzy placa kase) musi
    > stawiac poprzeczke bardzo nisko np. zadawac na egzaminach pytania w stylu:
    > napisz program ktory dodaje do siebie dwie liczby naturalne.
    >
    >

    no wlasnie i to jest problem, bo na wszystkich szkolach inforamtycznych
    specjalizacje sa za pozno i wszystkich uczy sie na programistow-matematykow
    (bo tak najlatwiej)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1