PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzestroga › Re: przestroga
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przestroga
    Date: Wed, 28 Aug 2002 10:05:08 GMT

    Pięknego dnia Wed, 28 Aug 2002 10:34:11 +0200, "mmkk"
    <m...@w...edu.pl> zakodował:

    >Wszystko fajnie, ale ja JUŻ straciłem prace.... miesiąc temu.... Dostalem
    >taki 'fajny' papier, że nie muszę przychodzić i mi zapłacą za miesiąc
    >wypowiedzenia...

    Jakie masz uzasadnienie rozwiązania umowy? Jeżeli likwidacja
    stanowiska (powienieneś dostać odprawę), to pisz pisemko, że "zgłaszam
    gotowość do podjęcia pracy w rozumieniu art. 12 ustawy z 28 grudnia
    1989, o szczególnych zasadach rozwiązywania z pracownikami stosunków
    pracy z przyczyn dotyczących zakładu pracy, oraz zmianie niektórych
    ustaw.". Jeżeli w ciągu roku będą zatrudniac kogoś w tej grupie
    zawodowej, co Twoja, to muszą Cię zatrudnić.

    Jeżeli masz jakiekolwiek inne uzasadnienie, to możesz iść do sądu (tak
    naprawdę trudno zwolnić pracownika zatrudnionego na czas nieokreślony,
    jeżeli nie likwiduje się stanowiska pracy, ani nie podpadnie
    pozwalając na zwolnienie dyscyplinarne).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775