PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzemyslenia nt bezrobocia › Re: przemyslenia nt bezrobocia
  • Data: 2006-01-10 12:15:46
    Temat: Re: przemyslenia nt bezrobocia
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ghost" <...@...com> napisał w wiadomości
    news:dpvpri$iqp$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Trists" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na ktorej grupie? Po co wogole podales tego posta skoro z autorem nie da
    > sie dyskutowac? Gdybys przynajmniej scrosspostowal to byly szanse, a tak
    > to ten twoj mail wyglada na jaks manipulacje - "balon probny"

    Nie ma zadnych manipulacji, na pl.biznes tego posta wyslal mobile.
    Skomentowalam mu, ze powinno pojsc na ppd, ale widocznie nie byl
    zainteresowany - moze chcial bardziej wsparcia psychicznego od innych
    przedsiebiorcow z tamtej grupy niz polemicznej dyskusji z pracownikami.
    Mysle, ze dobrze, ze ktos sforwardowal tu jego posta. A jesli ktos chce
    podyskutowac sobie z nim bezposrednio, to gosc siedzi na pl.biznes wraz z
    calkiem pokazna grupa innych narzekajacych, ktorzy sie z nim zgodzili :)

    I.
    --

    www.immona.ownlog.com